Så var det söndag igen.

Blöööö, känner mig helt död idag. Ont i huvet och trött. Ungefär som värsta bakfyllan...skillnaden är bara att jag inte har druckit, eller festat. För igår ägnade jag kvällen åt att köra taxi. Gick väl helt okej, framtida yrket kanske? NOT!!! Dagen till ära har jag alltså inte gjort så mycket mer än letat fram kläder till till skidåkningen med skolan i morgon. För precis som för ett år sedan ska vi även nu till Vallåsen. Kulkulkul :D Men egentligen borde jag ägna all min tid nu åt att plugga matte inför det kommande provet jag ska ha på torsdag. DERIVATA! Inte min starka sida direkt. Så nu hoppas jag bara på ett mirakel (att jag kan allt till provet på torsdag!!!)

Puss & kram ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0