güle güle!

Hemma från en lång skoldag. Fått på mig mjukiskläder och slängt in jeansen i garderoben, och där får dom ligga i en vecka framöver. För i morgon drar jag och mamma till TURKIET/Alanya!!!!! En resa som jag sett fram emot i ett par år nu, eftersom mamma har lovat mig sen flera år tillbaka att bara vi två skulle åka iväg nån stans när jag fyllt 18. Alltså, resan blir min 18års present från henne. Bästa presenten hitintills ;)

Så nu ska jag sätta igång med packningen. Har redan tagit fram alla kläder jag ska ha med mig, men det är ju ganska mycket mer än kläder som ska med! Skor, nessesär, mp3 o lite annat smått o gott. Är nog bäst att ta tag i det nu så kan jag vila sen. Är verkligen helt slutkörd efter denna veckan i skolan!!! 



Love you mum! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0