sverige igen...

Nu är jag tillbaka på bloggen igen efter att ha varit iväg på semester. Snart har det gått en vecka sen jag kom hem från Turkiet, kom alltså hem seeeent natten till söndagen. Vaknade sen av det svenska vädret, alltså åska och blixtar. Men kanske inte skulle förväntat mig något bättre än det! Och ända sen jag kom hem har det regnar minst en gång om dagen. BLÄÄÄÄÄ! Får göra det till en vana att alltid ta med ett paraply i väskan ;)

Men under den tiden jag var i Turkiet, Alanya, har jag och mamma haft det hur bra som helst och bara kopplat av från allt och levt som i en drömvärld. Första dagen, alltså söndag, låg vi bara vid poolen hela dagen o njöt av den härliga värmen. På måndagen var vi på turkiskt spa, Hamam som det heter. Så otroligt skönt det är, fick då även ett erbjudande på ytterligare massage under 3 tillfällen. ( till ett MYCKET bra pris!!!) 
Därefter ägnade vi dagarna åt att ligga på stranden, vid poolen och SHOPPA i alla deras 100 olika affärer och butiker!

Ett urval av de bilderna som togs kommer här, fler finns på min facebook. Evelina Palmkvist


Laddar upp med semesterpaketet på flyget på väg mot värmen ;)


Här spenderade vi ca 5 timmar under hela veckan. Spa och massage.


Jag o mamma, väntar antagligen på maten ;)


Gick upp på berget i 40* värme för att titta på utsikten från Slottet. UNDERBART.







Hotellkatten och receptionisten :D


Sista dagen vid havet :(


Som sagt, vi var bra på att shoppa. Affäerena stängde vid ett på natten...ungefär då gick vi hem ;)


Skål för sista kvällen och en fantastisk vecka :D


hihi ;) en glad Evelina!

Absolut en av de bästa födelsedagspresenterna man kan få. TACK älskade mamma ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0