inget sa att det var lätt, men ingen sa att jag inte skulle klara det!

Snart är även denna dagen slut. Ungefär lika lång och slitsam som alla andra dagar nu för tiden. Har så mycket läxor att jag hade kunnat bada i dem...men det är bara att bita ihop och beta av en för en. Minst ett prov i veckan har det varit nu den senaste tiden, tar på krafterna.
Har ägnat min kväll åt matten idag med tanke på prov på torsdag. Får se hur jag ska klara av det här. Polynomen, hmm!!!

Men för att avsluta kvällen tänkte jag snöra på mig joggingskorna och ta mig en runda ute i höstrusket. Eftersom det inte har funnits så mycket tid över till badmintonen de senaste veckorna för jag se till att hålla igång på annat sätt. GO EVELINA, GO EVELINA!!! 

Efter joggingrundan blir det nog till att krypa ihop i soffan framför Grey's Anatomy innan det är dags att sova. Måste vara pigg i morgon när jag ska övningsköra. Och på torsdag är det äntligen dags för HALKAN, längtar!!! :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0