en tanke till andra

Den 2 november ska mina kära kompisar Emelie och Emilia ha en välgörenhetsshow som ingår i deras projektarbeter. De pengarna dom får in från biljettförsäljningen (40 kr/biljett) kommer dom skänka till "Min Stora Dag". Kvällen bjuder på sång, musik och även en liten fika paus.
Eftersom JAG ska vara med och uppträda på Arena 305 hos dom tycker jag ni kan köpa er en biljett för att framför allt komma och kolla på mig. Men även bidra till insamlingen. 

För mer information går det bra att fråga mig. Går även bra att sms:a och ringa Emelie eller Emilia vars nummer står på bilden här ovan.
För er med Facebook kan ni även be om att bli inbjudna till evenemanget, där ni även kan hitta några smakprov på vem som vem som ska sjunga under kvällen och all annan information som kan tänka sig behövas!


Tack på förhand, hoppas vi ses ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0