Kämpa på min lilla tiger.

Varje minut som gick var som en evighet. Men varje minut var ett tecken på liv!

Hela helgen har min söta älskade lilla Sixten varit sjuk. Först trodde vi att det bara var vinterkräksjukan. Men eftersom han varken drack, åt eller gick på lådan fick vi åka in med honom till djursjukhuset igår sent på kvällen. Väl där tog dom några prover och fick akut ta in honom på operation för att han skulle ha en chans att ens överleva natten.
Det visade sig att han fått gallsten som gjorde att han inte kunde kissa, vilket ledde till att njurarna inte kunde hjälpa till mer och nu har han då även fått blodförgiftning...
Läkarna skulle ringa om operationen inte gått bra, så natten blev lååååång!!!
Idag vaknade han men nästa operation har redan påbörjats, bara till att kämpa på.

Håll ut Sixten, min lilla fighter!!!


Kommentarer
Postat av: simon p

det är klart han kommer klara det han är en stor kille och han kommer inte ge upp, men han kommer klara det min älskling

2011-11-28 @ 16:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback