Trötter

Hemma från skolan och är dödstrött! Tror det var gårdagens träning som tog fullständigt kol på mig. Men så är det när man inte har tränat på lääääänge! 30 min med bara ben-fys, det ger resultat kan jag lova, och det har jag känt heeeela långa dagen idag.

Men lite roligt med denna dage fanns det i alla fall. Hade först ställt in mig igår kväll på sovmorgon idag (börja kl.11.20). Men så fick jag reda på att jag skulle va i skolan 09.30 pga en lottning om vem som skulle med på segeltur i sommar. Blev självklart inte jag, men istället blev jag anmäld till en kurs uppe i fjällen i Arvidsjaur v.26-27 tillsammans med några andra från skolan. Ska bli riktigt kul, ser fram emot två härliga veckor med hårt arbete och massa skoj!



Nu blir det nog en tur med bilen o övningsköra lite innan jag blir allt för trött. Puss på er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0