sleep tight

Vilken dag. Det har verkligen gått upp- och ner. Gjorde mitt tal i svenska nationella som visade sig ha gått bra, och jag som oroat mig i onödan!!! Siktar mot VG nu.
Engelskan som jag trodde skulle gå åt skogen klarade jag utan problem...fast var lite skrattretande när man såg hur många fel man hade på en del av uppgifterna. Men för övrigt såg det bra ut. JAG ÄR NÖJD! 
Matten gick väl lite mindre bra...ett ynka poäng från G. Men efter betygssnacket med läraren fick jag G trots allt. JAG BLEV ÄNNU GLADARE!!! 

Efter skolan blev det en stunds jobbande och sen träninge efter det. Ganska lagom. 

Men nu är det dags för lilla mig att krypa ner ordentligt under täcket och sova. Börjar inte för än 12.20 i morgon, men har en del att plugga på dessvärre :( 

Puss godnatt på er :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0