Twist and shout

Lite smakprov på alla bilder från min Facebook som togs i lördags hos Fredde. Tack för en underbar kväll. 


oooohhh, vilken härlig dag
shalalala shalalal shalalala....♥

Lördags vad verkligen en av dom bästa dagarna på länge! Först åkte jag och Mia och kollade på när min brossa tävlade. Kom trea, så stolt jag är över honom :D
Efter det stack vi en runda till Entré o shoppa. Riktit mysigt. Och underbart väder, kunde till och med använda min skinnjacka, så skönt det var. 
Begav oss hem för att käka lite och senare på kvällen tog vi den gröna limosinen till Lindängen där det blev party al night long hos Fredde. Så jäkla kul det var :D Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0