......................tears falling down on my cheeks......................

Hur mycket krävs det för att få dig att fårstå?
Hur mycket krävs det av mig?
När ska man ge upp hoppet?


Det har varit som en berg-och-dalbana! Först går det bara rakt fram, sen kommer några backar upp -och ner... Efter det kommer en låååång uppförsbacke innan man når toppen, för att sen dala rakt ner till noll igen. 
Så har det varit de senaste två åren, fram tills jag gjorde en liten förändring
som jag trodde att den kanske skulle få DIG
att tänka om och att även DU göra en förändring.
Men ICKE!
Tider kommer då jag hoppas lite mer än vanligt, hoppas på att du ska välja rätt. Men nästa ögonblick är det som vanligt igen. Det är just därför jag snart slutar hoppas, för det är bara meningslöst och tar onödig tid.
Lovar saker som sedan inte blir av är också något som inträffat mer än vad som är acceptabelt. 

Men fortfarande saknar jag dig för den du VAR, och inte för den nu ÄR. Frågan är bara om du någonsin kommer bli den du var igen. Önska kan man ju alltid göra, dessvärre går inte alla önskningar i uppfyllelse!


Dear, Evelina...

Kommentarer
Postat av: matilda

Vännen!! Nu känns det som har har varit borta ett år från ditt liv! Jag behöver en uppdatering tror jag.

2011-06-24 @ 10:34:28
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0