jaha, på det igen...

Ikväll är det sista gången för i år som jag går på en student, sen får det vara nog. Började redan förra veckan i onsdags med FEM studenter på samma dag, de va verkligen inte lätt att hinna med! Sen fortsatte det i tisdags, då blev det BARA FYRA stycken....
Onsdagen blev lite lugnare med TVÅ, men självklart skulle jag ju råka ut för den värsta regnskuren och blev totalt genomblöt!!! Men de hindrade inte mig från att gå på JENNIFERS STUDENT ;) Igår, (torsdag) var det faktiskt också bara TVÅ studenter, men det kändes att man var väldigt sliten. 



Så idag går jag på de TRE sista studenterna vilket för att jag gått på totalt 16 STUDENTER...galet!!! Så nu är det nog dags att fixa sig o göra sig fin inför kvällen...börjar bli ont om tid!!! Stressigt som vanligt. 

Puss på en stund <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0