Ibland...

...ibland blir det inte riktigt som man har tänkt sig! Trots att sommarlovet har börjat och allt borde vara frid och fröjd är de inte så. Friheten att göra saker är känns större, men det är inte säkert att allt blir 100% bra för det. 

Precis som förra sommarlovet har jag även nu åkt på nått virus. Vad det är vet jag inte, men känns som öroninflammation + nått annat. Helt underbart ju....!
Naturligtvis
ställer även killar till det för mig, som vanligt. Är de inte fel val av kille så är det nått annat. Blir så fruktansvärt trött på allt ibland. Men nu ska jag sluta klaga på saker o ting. Bäst att sova på saken, blir nog bäst!

Puss godnatt...

Kommentarer
Postat av: matilda

nu blev jag nyfiken du!

2011-06-19 @ 16:33:29
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0