Lugn lördagkväll

Fartfylld fredag!
Full fart igår hemma hos underbara Emma Hansson. Jag, Emma och Robyn åt tacos innan alla de andra kom, gott var det och lagom uppladdning inför kvällen. Folket började droppa in och därefter var det full rulle långt in på natt timmarna. 


Tack för en supermysig kväll älskade vän ♥


Lugn lördag!
Vaknade hos Emma och åt frukost med familjen Hansson. Där efter begav jag mig hem till pappa för att packa ihop lite kläder (eller ja, de blev 4 väskor med kläder), som jag skulle ha med till mamma. Hann även med en fika hos farmor & farfar innan vi körde hem till mamma.

Denna kväll har däremot varit hundra gången segare än igår. Trött och illamående kom fram nu under kvällen. Därför passade jag på att fixa i min garderob. Tog sin lilla tid med tanken på hur mycket kläder jag faktiskt har!!!
Men likförbaskat står man där varje dag och har inte en aning om vad man ska ha på sig och säger att man inte har några kläder!!!!! Någon mer än jag som har den vanan?
Men nu är det lite mer ordning på kläderna i alla fall....


Tror jag räknade till 34 linnen och närmare 40 t-shirtar! Då är inte blusar, skjortor och de andra hängande kläderna medräknade! Kanske bäst att sätta stopp på shoppandet för ett litet tag? :S

Men nu är det dags att bädda ner sig i sängen o sussa en stund. Behöver ta igen lite sömn. Tar med mig min vinst från i tisdags då jag var i Liseberg...

Visst är han söt ;)


Puss godnatt på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack själv finaste, det var kuuul! Du är fin och jag älskar dig <3. (Fin bild föresten, tjusig dubbelhaka på mig, haha!)

2011-07-31 @ 05:51:32
Postat av: emilia den bästa

samma här.. har typ 1000 klädesplagg men använder inte ens hälften!! haha

2011-08-05 @ 18:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0