Jag kan själv!

Måndag, vilket betyder att det nu är FYRA veckor kvar av sommarlovet. Galet vad det har gått fort. Som vanligt då antagligen. Sitter för tillfället och varvar ner lite. Har precis städat påp rummet och gjort i ordning blad alla mina skor. Har väl närmare 40 par skor, men ändå har jag aldrig några skor att ha på mig. KONSTIGT!

Under förra veckan var morbror Tero med familjen Annie och lille Winston här. Så det har varit full fart hela tiden. Tidiga morgnar sena kvällar. Inte konstigt att man är trött nu. Men kul har vi haft. Winston som är 2,5 år har det varit fart på hela tiden. Skulle man hjälpa till med något så sa han bara "Nej jag kan själv". Visst, okej. Bestämd liten herre ;)

Under dagarna har det även blivit en del shopping. Så OVÄNTAT!!! Borde spara pengar, men inte så lätt alltid!



De här underbara skorna från skopunkten! Mums...


Ny bikini blev det också. passa på när det är rea och billigt! H&M såklart.



Jeans shorts och svarta "cykelbyxor" från GinaTricot. 

Och så min älskade byxdress från WHOOPS! Butiken skulle stänga och det var total utförsäljning. I LOVE IT!

Men nu gäller det att hålla hårt i pengarna. Dröjer ett tag till innan man får nya med tanke på att man inte får nått studiebidrag i augusti heller! SUCK...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0