Härlig helg

Fredag:
Känner att jag har lite dålig koll på vad jag gjorde i fredags. Antar att jag var för trött för att komma ihåg det. Men, minnet sviker inte helt. Träffade Frida en stund på eftermiddagen. Senare på kvällen var jag och brossan hemma själv, så jag lagade god mat och en härlig efterrätt till oss :D





Brossan gillar min mat, jag är glad ;)


efterrätt: Chokladmousse...muums!

Lördag:
Vaknade pigg o glad av solsken. Underbar och perfekt dag för att vara ute i trädgården. Anders behövde hjälp med att renovera fågelholkarna. Men efter en närmre titt på den ena bestämde jag mig för att skrota den och göra en helt ny! Så här blev det, dock inte helt klar än!


Den gamla holken...


Sågat ut delarna...dags att börja bygga!


Två väggar och ett golv!


Ingång borrad och holk grundmålad...snart klar!


Woho, snyggt mästerverk av MOI!!!! Lite fönster o annat tillbehör så blir det fåglarnas nya lyxvilla ;)

På kvällen blev det bio med Emilia. Såg Bad Teacher, riktigt rolig var det. Men kan säga som så mycket att Cameron Diaz har gjort bättre filmer än den!

Söndag:
Var iväg på Nova Lund en sväng med familjen. Kollade på både det ena och det andra. Kom hem med massa mattor, korgar och en del annat. 


Korg till hårfön och plattång. Perfekt!


Och äntligen har jag hittat en liten korg till USB sladdar och laddare, toppen!

Blev även en sväng om in på Cervera för att kolla på lite bestick och glas till mig. Fyller ju snart år och det börjar bli dags att fylla på önskelistan.
Har även satt upp lite tavlor på rummet som stått lutade mot väggen i ungefär ett år. känns riktigt hemtrevligt nu!
På kvällen kom mina kära vänner och kollade lite film i regnrusket. Mysigt ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0