det va ett tag sedan!

Nu är jag äntligen tillbaka från Boden och Norrland igen. Två veckors militärläger i fjället var något av det underbaraste jag varit med om. Det första jag gjorde när jag kom hem var att slänga mig på sängen och bara njuuuta av hur jag skönk ner och hur underbar min kudde var...okej jag har sovit i tält i nästan två veckor med endast liggunderlag och sovsäck! ÄLSKAR MIN SÄNG. 

För övrigt har jag bara tagit det lugnt hela helgen lång, ätit massa god mat och shoppat! Precis så det ska vara.
Behövde ett par nya sandaler, så jag köpte ett par exakt likadana som jag haft innan fast en annan färg. (dom andra var sönder så...det var nödvändigt)
Ny bikini, också väldigt nödvändigt. Fyndade på ellos. Hur bra som helst!
Även ett par cykelbyxor från GinaTricot. Bästa köpet på länge. Praktiskt att ha under kjol eller klänning om man inte vill vara helt bar undertill. Blev även en ljusblå BH och trosor från Twilfit, REA är bra ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0