Workout

Hemma nu efter träningen och har även hunnit äta lite fisk o stekt potatis med honungs melon och mango till efterrätt :D Har även gjort lite extra övningar precis när jag kom hem för att verkligen ta slut på dom sista krafterna. Dagens träning blev med Kjell och BOLLMASKINEN! Va ett tag sen man träna med den. Inte så avancerat som det låter, tänkte visa hur den fungerar...
(har lagt ner väldigt mycket tid på denna bilden så nedvärdera den inte)


Bara att säga till om det inte är något ni inte förstår. Men det kan väl inte vara så svårt...En maskin som "spottar ut" fjäderbollar. Får plats 72 bollar totalt. Finns olika program att ställa in beroende på vad man vill träna på. Väldigt praktiskt. 

Men nu är det bäst att jag går in och tar mig en dusch...hade tänkt gå och lägga mig i tid idag för en gångs skull så jag hinner läsa lite innan jag blir för trött. 

Puss godnatt på er,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0