Sweet dreams are made of.....?

Drömmar är något vi alla har...mer eller mindre. Något av det bästa jag vet är att bara drömma mig bort ibland. Det kan vara antingen på bussen, i skolan, i duschen eller när jag sover. precis var som, när jag har lite tid över. Drömmarna kan vara såna som handlar om antingen personer, eller om en sak eller ja...vad du vill!

Men tänkt om vi nån gång skulle få allt det vi önskade och drömde om. Då hade livet inte varit det samma. Man hade aldrig gått och hoppats på att något speciellt skulle inträffa, eller bli världens lyckligaste för att en av ens alla drömmar har gått i  uppfyllelse. Då skulle verkligheten förvandlats till en dröm, och man hade levt i en fantasi värld.

Själv nöjer jag mig med att få några enstaka drömmar att gå i uppfyllelse. För drömma är det bästa som finns ♥!









Kommentarer
Postat av: matilda

om man hade fått allt man drömt om hade man börjat drömma om något annat tror jag.



Kram <3

2011-01-07 @ 13:10:02
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0