Studiedag, and I love it!

KUUUL! Igår (söndag), hade jag tänkt att ja skulle få sova i lugnt och ro. Men inte de nä. Vaknade av att nån höll på o banka med en hammare på nån plåtbit. UNDERBART...! Idag blev det inte bättre. På min studiedag blir jag väckt av en motorsåg precis utanför mitt fönster typ. UNDERBART...! Nej skulle inte tro det. 

Men nu är jag uppe. Har både ätit frukost och kokat potatis till pyttipannan ikväll. Nu ska jag bara fixa mig lite så jag är redo att gå ut en stund, behöver lite frisk luft fast än det tyvärr är lite halvtråkigt väder. Och ikväll blir det jobb som vanligt igen efter juluppehållet! 16-18 som vanligt. Antagligen blir det väl träning till 9 efter det. 

Puss på er :)




Kommentarer
Postat av: matilda

Jag har oxå varit ute och gått i staffanstorp idag. :)



Kramar

2011-01-17 @ 18:45:33
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0