Skidor!

Gud vad jag längtar. Ska åka skidor med alla BG2:or nån dag under vecka 5. Ska bli riktigt kul. Hoppas bara att snön ligger kvar tills dess. Finns ju risker att den försvinner nu när allt de andra smälter. Men de får vi inte hoppas. 
Senast jag åkte skidor var för typ 4 år sedan. Då var jag i Åre med pappa o brossan, saknar det verkligen. Men denna gången blir det på Vallåsen, ska väl funka det med :D 


En liten pistkarta över Vallåsen. Inte så många backar. Men huvudsaken är ju att man får åka skidor. GRATIS dessutom!!!

Och som pricken över i:et har vi fått i läxa att lära oss några regler som gäller var man än åker skidor...


Kan väl inte vara så svårt att lära sig dom om man vet sen innan hur det går till i backen?! 
Så nu är det bara att vänta in vecka 5. Wiiiiiiii :D




Kommentarer
Postat av: matilda

det låter roligt! Jag hopper tummarna att snön ligger kvar..



kramar

2011-01-20 @ 22:31:43
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0