Granny power...för att hon är cool :D

Skolan var som vanligt idag, för utom att ja hade ont i huvudet och yr till och från...har varit så sen i fredags, ska gå och kolla upp det i morgon. Störigt eftersom jag inte kan träna! Men vi har påbörjat ett nytt projekt i skolan. Webbstjärnan, det är en tävling som handlar om att bygga upp en hemsida om hur Malmö kommer se ut år 2058. Ska bli både roligt och intressant att jobba med det. Hoppas det blir bra oxå. Och självklart att vi vinner :D

Efter skolan åkte jag hem till kära farmor och farfar o käka lite mat. Gott som vanligt! Men nu är jag hemma och sitter bara och slappar och tänker på min underbara dag i morgon. börjar inte för än 11.20. HÄRLIGT!!! Så nu ska jag vila upp mig så jag kan bli frisk,
puss på er!



Kommentarer
Postat av: jossan

åhh härligt med sovmorgon jag börjar 8,30 :(:(

2011-01-18 @ 22:30:17
URL: http://josefiniilsson.blogg.se/
Postat av: jossan

åhh härligt med sovmorgon jag börjar 8,30 :(:(

2011-01-18 @ 22:30:32
URL: http://josefiniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0