En eftermiddag med världens bästa.

En köttbullemacka och lite juice vipps ner i magen...sen bar det av till veckans andra träning. So far so good! Och efter den träningen mådde jag mycket bättre. För utom att jag blev läskigt yr ett par gången...men skam den som ger sig!

Snabbt hem sen o få i mig lite mer näring och kalorier...För sen var det dags att äntligen få träffa min underbara Matilda. Har inte träffats sen vi slutade skolan sorgligt nog. Så vi hade ju en del att snacka om....(säg när vi inte har det?!?! ) Bytte även julklappar, något sent men vad gör väl det! Fick en jättefin bolero, lite puder rosa/naturvit
var den. Och även en svart/olivgrön randig tröja med lite paljetter och pärlor uppe på axeln. (bilder kommer snart.) Tack så jätte mycket för det :D


Har alltid varit och kommer alltid vara du och jag! <3



Kommentarer
Postat av: matilda

Alltid kul att träffa dig älskling! men det måste bli oftare!



Så glad jag blir att du gillade presenterna!



Du och jag mot världen!



Kramar

2011-01-05 @ 11:00:08
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/
Postat av: Casandra

Tacktack :D jaså, finns det? =) Kram

2011-01-05 @ 15:18:45
URL: http://cazsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0