nej inte nuuuuu...

Har precis tagit tempen för att se om jag har feber, och den stanande på 36,7*...Konstigt eftersom det känns som mitt huvud snart kokar över när som. Ont i halsen och hostar en del, samtidigt som jag snyter mig femtioelva gånger i timmen...Inget är som det ska.
Och förkyldningen kunde verkligen inte komma mer olägligt än vad den gjorde. I morgon börjar sportlovet, och det är så typiskt mig att bli sjuk då. (som de senaste 2 åren) Och så är det även så att jag har blivit uppflyttad till att spela i divition 1 på lördag i Lund. 
Så nu hade jag bara tänkt försöka bli frisk, så kan jag förhoppningsvis vara med och spela på lördag. PLUS, att min käraste lillebror fyller 14 år på lördag (19/2) han ska alltså bli en liten fjortis ;) Hade ju varit trevligt om jag var frisk då så jag kan vara med på kalaset.

Nu, plugga och till det...lite glass...mums




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0