Man rullar som en fotboll...

I morse på bussen nästan framme vid skolan kom en tannalös gubbe o satte sig brevid mig. och eftesom bussen hann köra innan han satte sig sa han då "herre gud, man rullar som en boll, bäst jag sätter mig"..och så satte han sig brevid mig. Då fortsatte han prata om lite nyheter i tidningen. Tex. lasermannen, och även om en kille som tydligen hade sprungit runt på Rosengård i buskarna och skjutit folk i benen. 
När jag sedan skulle gå av bussen frågade han mig:
"ska du till skolan? eller, nä?"
"jo det ska jag"
"men det finns väl inga skolor i malmö?"
"haha, jo de gör det!!!!!!"
"jaså det visste jag inte"

Så började min morgon. Annars har dagen varit totalt värdelös. Trött och förkyld som jag är försöker jag ta mig igenom dagen så jag kan åka hem och sova sen...Eller nej just det...Jag måste ju plugga då igen. Ingen rast ingen vila.



Saknar mitt gamla hår...vill färga det. men ska det vara ljust eller mörkt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0