Finaly

Dagar kan verkligen variera. Igår var det sådär. Men idag var det verkligen toppen. Riktigt underbar dag med fint väder och lagom lång skoldag eftersom jag hade håltimme sista lektionen som skulle slutat 16.00. 
Så nu har jag varit hemma ett tag och har både hunnit dammsuga och gjort iordning sakerna inför imorgon. Då är det ju skidor som gäller :D Ska bli så jäkla kul! 

Så nu hade jag tänkt bege mig till affären för att inhandla nått gott att ha med mig imorgon för utom makaroner o köttbullarna ;) vad det blir får jag se. Ska förhoppningsvis hinna med att träna ett litet pass här hemma sen också. Har nån sån DVD med ett träningsprogram som tydligen ska vara väldigt bra. Kanske ska använda lika dana kläder som de gör i filmen...snyggt!!!



(klicka på bilden för att se video)

senare uppdatering om hur träningen var kommer ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0