walk in, drive out

Tjohej! Nu är det mindre än en vecka kvar tills skolan börjar. Och såklart har jag gått och fått nått jäkla virus trams i lagom tid. Försöker kurera mig på bästa sätt för att bli frisk sart. Hade tänkt sätta igång med träningen så snart som möjligt. 

Snart är det även dags för mig att ta min första körlektion med körskolelärare! Ska bli riktigt spännande. Idag om två veckor är det dags. Har även varit förbi på körskolan idag ocå bokat in alla mina lektioer jag ska ha framöver. Passade även på att göra teoritestet för att de hur mycket jag egentligen kan. Var ju en del fel, men inte helt åt skogen! 

Audi A3 Sportback 1.9 TDI e -
kommer köra runt i en sån här bil. Audi a3 TDI . Inte helt fel ;)




Kommentarer
Postat av: Matilda

Slutar blogga?

2011-09-01 @ 10:28:28
Postat av: evelina

Nejdå, har bara inte haft tid eller lust för det! :)

2011-09-01 @ 12:38:06
URL: http://epalmkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0