svensk sommar=regn!!!

Ja, denna dagens väder har varit som 90% av alla andra dagar den här sommaren. Alltså REGN! Men skulle det bli sol nån dag är det nästan så man blir förvånad över det och inte över att det regnar. Sånt e livet.

Har hunnit med allt vad jag skulle idag. ( För utom träningen, fick liiiite ont om tid, så får bli nästa vecka istället) Kul att träffa Karolina igen, och vi fick tag på det vi skulle köpa. Där efter gick vi till polisen för att hämta mitt pass. Blev ganska mycket bättre än mitt ID. Så jag är väl nöjd :)

Nu sitter jag hemma hos pappa o tar det lugnt. Snart sova, dödstrött och blir full rulle med 8 barn på besök i morgon, men kul ska det bli. Har saknat mina små gullepluttar! 

Nu väntar sängen! puss godnatt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0