soool & baaad

två härliga dagar som jag bara har tagit det lugnt! Igår var det full gång med att måla garagetaket och dörren. Passade även på att tvätta mammas bil. Där efter låg jag helt utmattad ute i trädgården på en filt och sov i nästan 2 timmar. Hur skönt som helst tills jag vaknade o hade väldigt ont i nacken...
Men kvällen avslutades med ett härligt dopp i Lomma.



I full fart med penseln...

Idag var det relativt tidig uppgång...kl.09.30! Hade lovat mina kära vänner Christian och Philip att hjälpa dem med matten. Så vi satte oss i en park...men inte blev det några mattetal gjorda, men det hade jag nog inte förväntat mig heller ;) Hem för att sedan ge mig av till Lomma för ännu ett kvällsdopp. Skönt som vanligt. Så nu sitter jag och väntar på min älskade Emelie som jag ska spendera denna kväll med. Min SISTA kväll som 17åring!!!! 

Puss på er! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0