Ciao

Hemma igen efter en runda på Entré med brossan. Lämnade in min trasiga Thomas Sabo berlock, men när jag gjorde det ville dom ha kvitto oxå...För de första så har jag fått alla mina berlocker och för det andra så har jag ganska många. Hur ska man då kunna få tag på ett kvitto till det! Jaja, får väl tillbaka den trasig om de inte tar emot utan kvitto!!!

Har även letat som en galning efter en BH utan band. Efter att ha provat rut 10 stycken hittar jag en som känns bra. Men nu när jag kom hem såg jag att det inte gick att ta AV banden. Hur blind kan man vara!?!?! Smart gjort där...
Som tur är har jag i alla fall ett par nya svarta örhängen att glädja mig åt. 

Nu blir det film mys en stund och förmodligen en joggingtur efter det. 

›Arrivederci‹

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0