Happiness.

Du är helt fantastisk. En person som alltid får en på gott humör och lyser upp tillvaron med ett leende eller ett skämt som blir roligt för att det var så dåligt. Du är den som får mig att sätta en liten stjärna i kanten på alla vardagarna. Alla andra dagar också förstås. Men ditt glada humör smittar tyvärr inte alltid av sig. Om man kommer hem från skolan och är totalt nere och dödstrött vill man inte alltid möta dig eftersom jag avundas dig att jag inte orkar vara på så gott humör. Hur mycket jag än försöker! Men tro mig, jag gör mitt bästa.

Du betyder mycket! :) 





Kommentarer
Postat av: frida!

Vem? =)

2010-09-22 @ 14:13:39
URL: http://fridaevelinaottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0