Bernadotte 10 år, hurra,hurra,hurraaaaa!

Jag älskar faktiskt måndags kvällar, för det är alltid då när man börjar få ångest för att man stannat uppe lite för länge som jag kommer på att jag börjar 10.20 på tisdagar. JAG ÄLSKAR DET! 

Annars har dagen varit helt okej, alltså tummen upp. För UTOM, att jag har varit otroligt tröt...undra vad det kan bero på? Men i alla fall så fyllde Bernadottegymnasiet 10 år och det firades med 10års jubileum. Lite uppträde, mat och tävlingar. Men jag kunde tyvärr inte stanna så länge eftersom jag har ett jobb att sköta. Och det går ju så klart i första hand. 

Men nu är det läggdags även om jag börjar sent i morgon. Så jag avslutar med en bild på min underbara skola...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0