Back to work....

Som sagt, det märks att skolan har börjat igen. Inte mycket tid över till data eller blogga tyvärr. Har redan fått ganska många läxor. Men har ju börjat 2an nu, antar att det är så det är då!?!
Även träningen har dragit igång på riktigt nu igen. Blir tävling på "Himmaplan" nästa helg på AURA!!! Ska bli kul att börja träna nu igen efter ett så långt sommaruppehåll. Hoppas bara att benhinnorna håller sig lite bättre nu eftersom jag har haft inflammation i dem snart ett år. Ganska jobbigt och förstör min träning. Men det stoppar inte mig från att träna. 
Tog mig i kragen o stack ut o sprang ca 5-6 km i måndags och hade värsta fyspasset i tisdags på träningen. Snacka om träningsverk. 

Men nu ska ja göra klart några läxor innan det är dags att lägga ner verksamheten för idag. Trots allt skola kl.08.10 i morgon till 16.10. Värsta dagen på hela veckan!!!

Puss godnatt på er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0