Seriestart

Redan dags att ladda inför helgen då jag ska spela säsongens första seriematch som hålls till i Lund. Vi ska då först möta Borås kl. 11.00 och senare på eftermiddagen, 16.00, möter vi Ljungby. Lång dag, men jag tror det kommer gå bra. Så idag är en bra dag för mig att börja träna efter att ha varit borta hela förra veckan plus denna pga mina benhinnor som jag hoppas har återhämtat sig nu. 
Har dom inte gjort det får de stå ut med att spela i alla fall...that's it. Så idag ska jag övningsköra till träningen och försöka att inte ställa till med för mycket problem. Kommer nog gå bra. Lite nervös bara....men det får man väl vara?

Så nu blir det lite mat innan det är dags att bege sig till träningen. Och eftersom jag inte har några läxor idag hinner jag kanske lägga mig och sova en stund nnan, hade varit toppen!

pusspuss,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0