Paus!

Då var tävlingarna igång igen och jag spelade min första match igår. en dubbel med Sophie, gick tyvärr inte så bra. Det samma gällde singeln idag som jag hade kl.9 på morgonen. Mötte en tjej som var ganska mycket bättre än mig. 
Och...för er som inte vet spelar jag badminton. Har spelat i ca sju år. Spelar nu på Aura, som min klubb heter. 

Men som sagt gick det inte så bra denna tävlingen. Har fortfarande massa problem med knät och benhinnorna. Tänkte ta några veckors paus och vila upp mig. Framför allt gå till läkaren och se hur illa det är. Känns behövligt att veta det! Sen blir det tävlingar i oktober igen i Halmstad och Helsingborg. Så jag hoppas att jag kan bli bättre tills dess. 


Min och Sophies dubbel. Gick sådär!



Och så min singel...som inte gick så bra i heller!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0