Lysande!

Lite jobbig skola idag tyvärr. Var inte alls på humör för att engagera mig ett dugg. Men det blev bättre redan på bussen på hemvägen. För när jag kommit hem väntade ännu en övningskörning med Anders :D Och nu blev det äventyr på riktigt. Bilen tog oss hela vägen bort till Klågerup, genom Bara och sen vidare mot Staffanstorp igen. Men det var inte slut än. Nej jag skulle ut på HUNDRAVÄGEN mot Malmö. Trodde jag skulle släppa allt ett tag men det gick hur fint som helst. Fortsatte på ytterligare en landsväg och jag var lika rädd varje gång jag fick mötande. 
Men det fanns inget annat alternativ än att klara det. Vilket jag gjorde.

Men nu ska jag inte tjata mer om hur det gick med bilkörningen. Sitter faktiskt och kollar på IDOL 2010. Håller verkligen med juryn om en del saker, andra inte alls. Och man blir verklige besviken på en del, tyvärr...Sånt är livet.
Och nu väntar jag även på att Frida, Emil och Oscar ska komma och invadera mitt rum. Börjar bli van ;) 

Puss puss, 




Kommentarer
Postat av: matilda

svar: hade faktiskt velat prata om det. Tack för att du vill lyssna!

2010-09-22 @ 23:25:32
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/
Postat av: frida!

hahah, vi kom aldrig (A)

2010-09-23 @ 12:24:44
URL: http://fridaevelinaottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0