Det...

Jag hatar clowner, från och med den dagen då jag läste en text nån stans om en clown som skulle hembesöka en om man inte kopierade texten. Men när jag sedan berättat det för Anders, mammas man, sa han att han hade en film som heter It, Det på svenska. Och han tyckte att jag skulle se den. Men jag vägrade se den. 

Men idag när Frida, Emil och Oscar kom till mig för att kolla film tyckte Oscar att vi skulle se It...Jag tänkte att nej fy för, men kan ju passa på när jag väl har någon att se den med. Så vi satte på filmen...Trodde aldrig jag skulle våga titta på den, men jag övervann rädslan och såg hela filmen, FAST än den var riktigt äcklig. Kommer väl bara drömma om en massa clowner inatt.




Som sagt, riktigt ruggig...ska bli spännande att se hur det kommer gå när jag ska sova. Kommer bara ha clownen i tankarna så fort jag stänger ögonen. Får väl testa nu hur det går. Puss godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0