Bättre kan vi!

Seriestart igår var det som stod på schemat. Dessvärre gick det inte så bra som planerat. Gick förlust mot Borås med 3-5, och 2-6 mot Ljungby. Men, får tänka på att detta var bara första rundan och har fler chanser på oss att ta igen. Och jag ska försöka vara helt frisk i mina ben då också. Trodde att det var borta nu efter två veckors vila med Voltaren insmörjning varje kväll. Men inte det. Får ta till med starkare medel :S Men måste kurera mig ganska snabbt för nästa helg bär det av till Halmstad då det blir tävling igen. Det set jag fram emot.

Nä nu ska jag ta tag i saker och ting. Ska ut och köra en runda nu och ikväll ska jag till pappa i Malmö. En vecka sen jag träffa honom nu! 


Pusspuss, hörs senare :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0