Bara vi två

Mysig kväll med mamma och Anders i Staffanstorp. Åkte först till mammas jobb efter skolan och väntade på att hon skulle bli klar så vi kunde åka hem. Blev en god middag, spagetti o köttfärssås. Mums!
Efter lite fixande dukade jag och mamma upp med lite smink för att ha en genomgång hur man sminkar sig och hur man använder färger och olika borstar osv. Eftersom mamma är hudvårdskonsult för Mary Kay kan hon ju det här med smink. Plus att hon är frisör...kan man ha mer tur att ha henne som mamma? Nej...
Fick prova att göra både "vardagslook" och "festlook". Så när vi var klara hade jag en färg på varje öga, jätte snyggt ;)

Så nu vet jag precis hur jag ska sminka mig i fortsättningen. Och även om jag redan kunde nästan allt är det inte fel att lära sig lite till. Kommer aldrig kunna allt!
Blev tyvärr ingen bild på resultatet men kommer väl upp någon sen vid ett annat tillfälle när båda ögonen ser lika dana ut.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0