Skor.Sova.Snarka....nej inte snarka!!!

Förlåt att jag tjatar om att jag äntligen ska få ha sovmorgon, men det är verkligen något av det bästa som finns. Att bara sova och vakna upp när man är riktigt utvilad. Och är man inte det kan man bara somna om igen eftersom man inte behöver stressa iväg till något. Underbart!

Men nu tänkte jag visa vad jag köpte för skor i fredags när jag och mamma var och shoppade lite. Efterlängtat!



Boots från Skopunkten.com




Varmfodrad Stövel från Skopunkten.com


Båda är från Skopunkten, vilket betyder att vi fick det ena paret för halva priset. Väldigt bra. Men är fortfarande osäker på de första paret. Känns aningen försmå. Men jag får prova dom här hemma i en månad innan jag bestämmer mig! Och då blir det antagligen ett par andra jag sett med kilklack. Men nu har jag både höstskor och vinterskor. Super bra ju.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0