Nästan hela södra Skåne på en och samma dag...

Precis hemkommen från en 2,5 timmes övningskörning. Helt död nu, men de var det värt. Vaknade vid 12 och skulle köra Brossan till träningen i Malmö som börja kl: 13. Snabba ryck där. Sen körde vi vidare i regnet mot Höllviken där vi hälsade på Pär och Anna. Trevligt att träffa dem, var ett tag sen :) 
Efter det vidare till vellinge, tygelsjö, klagshamn och bunkeflo. Där efter var det sedan dags att köra i hämta brossan igen. Vidare hem till staffanstorp och nu är jag verkligen trött på riktigt. 

Så nu ska jag försöka ta en power nap, vet inte hur de kommer gå med tanke på att folket i huset spelar nån sorts rock musik precis vid mitt rum...lätt att sova då? Nej! Men ikväll ska ja köra hem till pappa och kan förhoppningsvis lägga mig i tid så jag orkar skola som är redan i morgon igen, *snyft*.


Puss på er,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0