Nästa stopp, Halmstad!

Då bär det av till första tävlingen i höst som inte är på hemmaplan. Känner mig taggad, fast just för tillfället väldigt trött! Har varit på bio ikväll med min käraste Matilda och sett I rymden finns inga känslor. Det var en riktigt bra film, och bjöd på väldigt många skratt. Så har ni inte sett den är det helt klart en film värd att se.

Men nu har jag snart packat klart allt till morgondagen. Eller i alla fall alla träningskläder, sen får jag väl stoppa ner  lite ombyten och...inte jätte mysigt att sitta svettig i bilen på väg hem sen nej! :P
Men jag hoppas allt ska gå bra utan massa skador osv. Vet aldrig med mig tyvärr! Men jag ska göra mitt bästa såklart. Jobbiga är bara att jag spelar min sista match 17.30. Riktigt drygt men så kan det bli. 

Önska mig lycka till, puss godnatt på er! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0