.~*Marinen 2010*~.

Ojojoj vad jag har varit dålig på att uppdatera här i bloggen. Men förra veckan kunde jag inte eftersom jag var på praktik, och denna veckan har jag bara varit så fruktansvärt trött och inte haft lust alls. Men nu tänkte jag bjuda på lite härliga bilder från Marinen...


Älskar uniformen vi fick... :D


gilr power, innan duschen...




Vild och galen som vanligt ;)

Innan vi var brand"kvinnor" (skulle släcka två bränder)

Besök på kungsholmen, hehe!

Woops!!!

The Girls...Emilia, Jag och Libin <3


Jenny, Noor och Jag innan brandsläckningen

Går vilt till i omklädningsrummet ;)


Första gången i mitt liv som jag har på mig en våtdräkt...lite obehagligt, men ändå väldigt skönt...trots det kalla vattnet!



Vilken underbar praktik, hade inte kunnat bli bättre än det blev. Speciellt inte utan er alla som var med! <3





(Fler bilder hittar ni på min facebook, Evelina Palmkvist.)

Kommentarer
Postat av: matilda

Som jag sagt hundra gånger innan! - Jag hade velat vara med! :P



Men nu verkar ju verkligen haft kul när man hört du berätta. :D



Kramar

2010-10-21 @ 07:52:24
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0