Ingen rast och ingen vila...

Kaosdag...
Vilken dag, verkligen inte den bästa kan jag meddela. Började med att jag nästan försov mig så fick stressa som en idiot för att hinna till bussen och glömmer hälften. Först skoldatorn och när jag kommer till bussen kommer jag även på att jag glömt mitt busskort. Kom försent till lektionen och sen fortsatte dagen i samma tempo. Alltså jobbigt och irriterande. 

Blev i alla fall nya skor...
Riktigt trött i slutet av dagen och jag kunde inte vara med på idrotten pga benhinnorna som klyddar till det som vanligt! Så i stället beger jag mig hem och missar nästan bussen på Södervärn. Hopplöst. Men det gladde mig att jag och mamma skulle åka iväg till Nova Lund och köpa nya skor till mig...ÄNTLIGEN :D När vi kom hem hade Anders gjort en super god fisk gratäng av en mini haj. Kul att prova något nytt! och slutligen blev det myskväll i soffan med Idol och en skål popcorn. 

Dödstrött...
Men nu kommer det värsta. Jag somnar i soffan redan vid tio och missar sen vem som åkte ut i Idol. Måste sedan vakna till liv igen för att fixa mig för sängen och dess utom blir jag på super dåligt humör...vaknat på fel sida...JA!
Men nu ska jag sova, i morgon väntar ännu en lång dag då jag ska på tränarutbildning på Aura. Blir inte någon sovmorgon nu i heller. Kommer knappt ihåg hur det känns att ha sovmorgon! Men nu är det dags att sova! 

Puss godnatt,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0