Håltimme...eller snarare håltimmar!

Började skolan 8.10 idag. Hittade även en annan buss som gick hundra gånger snabbare än dom andra jag har tagit till skolan. Får nog bli den i fortsättningen (Y)
Men, efter bara 30 min retorik fick vi sluta eftersom vi inte hade mer att göra!!! Så nu ska ja inte göra nånting fram till 12.20. Så värdelöst. Hade inte varit fel att stanna kvar i sängen och somna om när väckarklockan ringde. Men inte det nej.

Men jag kan glädja mig till att det blir lunch med pappa sen vid halv 12. Hade turen att han jobbade i stan just idag. Super mys, fredag o allt. Blir nog bra :)

Och ikväll blir det som sagt ännu mer mys hemma hos Matilda. Ska kolla idol o snacka massa. De vi alltid gör ;)
Puss,

Kommentarer
Postat av: matilda

Yeay! myspys fredag! :D



Kramar

2010-10-29 @ 17:14:24
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0