Yonex Cup!

Härliga vinster blev det i helgen när jag och Dennis spelade midex i Lund. Blev en tuff final mot våra lagkamrater Kenny och Jennifer. Men efter tre länga sett vann vi till slut. Kändes så underbart bra...med tanke på att jag först inte trodde att vi skulle vinna. Alltså ännu ett steg närmre att bli A-klassad!
Gick även bra i min dubbel. Spelade med Sifie, har aldrig spelat tsm innan men ändå gick vi till final där vi tyvärr förlorade. Men en andra plats är väl inte helt fel :D 

Så nu satsar jag stort inför nästa tävling som är redan nästa helg i Skälderviken. Åker redan på fredag och kommer hem söndag. Ser verkligen fram emot ännu en helg med massa härliga vinster!



Jag och Sifie i dubbel finalen! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0