Jag älskar att vinna!

Vilken helg. Åkte till Åstorp i fredags för att sedan tävla hela helgen i Ängelholm. Tyvärr började tävlingen inte så bra efter att jag spelat min första singel. Fick så otroligt ont i mitt knä igen så det blev såklart förlust. Och eftersom jag inte tyckte det var någon ide att fortsätta med singel lämnade jag WO och kämpade istället vidare med dubbel och mixed. 
Blev en 3:e plats i dubbel, men jag och Dennis gick hela vägen till finalen i mixed där vi mötte Partille....Var faktiskt mer nervös än jag brukade vara, men inte så konstigt när det läktaren va full med folk och vi var dom enda som spelade. Så hade verkligen alla blickar på oss. Och det var KNÄPPTYST!

Men eftersom att jag och Dennis är så bra vann vi ju såklart :D 26-24 i sista sett. När jag skulle serva på matchbollen skakade hela jag så nervös jag var! Men det vi vann ändå! Och det betyder att jag snart är A-klassad. 

Men nu är det dags för mig att krypa ner och sova lite. Måste ju vara på topp nu inför de sista veckorna i skolan....Snart är det jullov!

Puss godnatt på alla underbara! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0