Helt utmattad

Tuff vecka
Ja, det har verkligen varit en tuff vecka. Har inte gått en minut utan att jag haft något att göra. Kan bli lite för mycket ibland. Måste hinna koppla av ibland också, vilket jag hade tänkt göra nu innan det är mat, idol och allt de där som hör till fredagar!

Amerikansk fotboll
Och denna dagen startade med att jag missade bussen, men kom inte så värst mkt försent. Hade retorik på morgonen och då var det dags att hålla mitt argumenterande tal om varför och varför man inte ska dricka alkohol. Igår kväll när jag satt och skulle fixa och öva in allt trodde jag aldrig att jag skulle klara det, men efter att jag gjort det fick jag bara massa bra kritik från läraren. Så nu känns det väldigt bra att ha gjort det.
Dagen flöt på som vanligt, hade amerikansk fotboll på idrotten idag. Med rustning och allt. Var väldigt roligt, men väldigt riskfullt. Håller mig till badminton!!!


Mina älsklingar Karolina, Carla och Amanda ♥

Jävla bussar...
Men när jag sedan skulle hem då vid 4, gick jag till bussen för att ta 4an. Kommer till en fullproppad hållplats och när väl bussen kommer och alla ska hoppa på stängs dörrarna precis framför näsan på mig. Snacka om att man blir så fruktansvärt arg. Klockan blir halv 5 innan ja äntligen kommer på bussen som sedan tar mig ca 40 minuter. Fattar inte att det kan vara så svårt att sätta in en extra buss när dom vet att de är vissa tider på dagen då det är så mycket folk som ska åka buss. Men nej!!!

Ett bra avslut
Trots en jobbig dag slutar den bra. Ska nu bege mig hem till min käraste väl Matilda för att se Idol, FREDAGSMYYYS! Kan inte bli bättre.

Pusspuss,

Kommentarer
Postat av: matilda

Fredagar är helt underbara! :D



Kramar, älskling!

2010-11-13 @ 00:00:59
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0