Efter 9.

Usch vilken vecka, tillhör verkligen inte en av de bättre! Har inte gått en dag utan att jag har varit borta från tidig morgon till efter 9 på kvällarna utan att ha åkt hem efter skolan. Känns som att man spenderar minst halva sitt liv där. Om inte mer...Sen har det varit mycket träning och liknande på Aura så det är väl mitt andra hem....skulle jag vilja påstå.

Så för utom att ha sovit hemma har jag max varit hemma 8 timmar i kontaktbart tillstånd. Antar att det inte är normalt. Eller är det? Vilket även betyder att jag inte har kunnat äta som jag ska. Riktigt trött på köpemat nu. 
Lite husmanskost hade inte varit helt fel i stället för en kycklingrulle eller en tråkig pastasallad.
Men sånt är livet! Nu borde jag nog sova så jag orkar med ännu en jobbig dag i morgon. skola, hem, träning, hem, ÄTA, läxor och sova. 


Puss godnatt på er!





Kommentarer
Postat av: matilda

Men tänk vännen i morgon är det fredag! Och vilken underbar dag det är fast att det kanske inte är så kul att gå till fyra. men sedan är det en hel helg att njuta av!



Kram

2010-11-11 @ 21:25:30
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0