De va de värsta...

Jag fattar egentligen inte varför jag går och ser på massa skräckfilmer när dom bara är så sjukt onödiga att titta på. Köttslamsor och slodstänk som flyger mot en, inälvor som åker ut, kroppar som sågas och styckas i bitar. Varför ska man se på sånt? Det är bara så överdrivet de mesta dom gjorde. Men nu har jag sett en av alla Saw filmer och känns som att det räckte med det. 

Men nu ska jag iväg och jobba, sista dagen idag. Har varit ganska kul men endå skönt att det är sista dagen. Efter hoppas jag bra på att de har fått igång varmvattnet här hemma igen eftersom de håller på att byta alla element här hemma. Drygt, men blir varmt o skönt till vintern sen i alla fall. 
När ja väl gjort det ska jag och min käraste mamma åka en sväng till Nova för en shoppingrunda, länge sedan det hände faktiskt :S 

Puss, hörs senare

Kommentarer
Postat av: Giz

sv: haha uch, nja, det låter ju lite väl kanske^^ hihi

2010-11-05 @ 13:17:47
URL: http://swegizmo.blogg.se/
Postat av: Giz

sv: haha jag tycker SAW är så äckligt för att det är så ångestladdat, dem får alltid välja mellan pest eller kolerat lixom.

2010-11-05 @ 19:42:57
URL: http://swegizmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0