Valborg 2010!

Vilken underbar valborg det blev i år med! För den firades med Karolina, Jenny och Linnéa :D Träffades först på Södervärn, och därifrån tog vi oss sedan med buss till Ica MAXI i Västra hamnen för att handla lite till grillningen! Gick väldigt bra, för utom att Jenny fick lite panik när Linnéa råkade stoppa ner 4 plastmuggar i min jacka...faktiskt lite onödigt att köpa ett helt paket med 50 st när vi bara behövde 4 st ;)



Och här har proffsiga Jag fått igång grillen...



Och här grillar proffsiga Jenny ;)



Blev en hel del godsaker :)



Linnéa, Karolina och Jenny :D♥



Och så klart grillade vi ju marshmallows efter allt!

/>

Till slut tog vi äntligen bussen till pildammarna där vi tittade på när brasan tändes.
Vilket underbart slut.....fast det slutade inte riktigt där!


Sen bar det av mot Anna, som höll till nån stans i krokarna runt kronprinsen hon hennes kompis. Men vi stannade inte så länge utan gick vidare. Men till slut hamnade jag och Karolina på buss 142 mot Bara. Hon skulle hem och jag skulle träffa min älskade Mattias :) Och sen var det slut på denna dagen! 

Pöss & Kram! <3

Kommentarer
Postat av: matilda

Det låter som du hade en mycket bättre valborg än vad jag hade, :P

2010-05-06 @ 16:31:27
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0